15 October 2012

Kenangan terindah




Gambar-gambar ini adalah sebahagian daripada kenangan terindah dalam hidup. Nak tau kenapa? Sebab saat itu aku belajar satu benda baru. Ini adalah pengalaman baru. Memang xde lah dalam kamus hidup cita-cita nk jadi model. "Model la sangatttt" haha.
Aku rasa benda ni dah berakhir. Dah xde ruang untuk aku expose kn diri dalam bidang ni. Teringin tu mmg la. Lagi2 dapat sokongan mak ayah kan. Tapi.. ada satu benda menghalang aku dari teruskan langkah aku dalam bidang nih. Banyak kot dapat offer. Model tudung la kebanyakannya. Tapi aku tolak. TAK TAHU KENAPA AKU TOLAK !!! *mungkin ada satu sebab tu yg tak perlu aku jelaskan disini. 
By the way, terima kasih Allah kerana memberi peluang untuk aku belajar benda baru, jumpa orang2 baru, dan orang itu :) 
Hairi, Abg Azmil and Kak Ema . Thanks a lot. Tak tahu lagi bila kita nk keluar lagi especially utk shoot yg cmnih. Rasenye dah xde dah kot nk kuar photoshoot2 nih. *Adela sebab nye :)

K bye. Assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment